free page hit counter
15.1 C
Αθήνα
22 Νοεμβρίου, 2024
Abola.gr
AUTO

GP Σιγκαπούρης: Rosberg από την αρχή ως το τέλος!

Γερμανός με τη Mercedes διατήρησε την 1η θέση στην εκκίνηση και δεν επέτρεψε σε κανένα σημείο του αγώνα στους διώκτες του να τον απειλήσουν. Έτσι πήρε την 3η συνεχόμενη νίκη του και κεφάλι στη βαθμολογία.

 

Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων στη Μαρίνα Μπέι βρήκε το Ρόσμπεργκ να φεύγει καλά και το Ρικιάρντο να ακολουθεί πίσω του. Ο Χάμιλτον διατήρησε την 3η θέση όμως ο Φερστάπεν δεν ξεκίνησε καλά. Ο Σάινθ που ήταν πίσω του προσπάθησε να τον αποφύγει αλλά χτύπησε το Χούλκενμπεργκ ο οποίος είχε εκκινήσει άριστα και ήταν ήδη δίπλα του. Αποτέλεσμα η Force India του Γερμανού να διαλυθεί και ο αλυτάρχης να διατάξει την εμπλοκή του αυτοκινήτου ασφαλείας προτού συμπληρωθεί ο 1ος γύρος. Έτσι διατηρήθηκε το απόλυτο σχετικό ρεκόρ της Σιγκαπούρης και στα 9 GP είχαμε αυτοκίνητο ασφαλείας.

 

 

Αρκετοί οδηγοί άλλαξαν ελαστικά μ’ αυτή την ευκαιρία. Πολύ σύντομα άρχισαν να ξεκαθαρίζουν οι στρατηγικές. Ο Αλόνσο βγήκε ωφελημένος από τις συγκρούσεις και ανέβηκε στην 5η θέση πίσω από Ρόσμπεργκ/Ρικιάρντο/Χάμιλτον/Ράικονεν.
Η σειρά αυτή δεν άλλαξε μετά την αλλαγή ελαστικών που ήρθε πριν τον 20στο γύρο. Ο Ρόσμπεργκ έβαλε εκεί τη μαλακή γόμα, μια επιλογή που διατήρησε και στη 2η αλλαγή. Ο Ρικιάρντο έβαλε ξανά την πολύ μαλακή αλλά αυτό δεν φάνηκε  να τον ωφελεί ιδιαίτερα. Δεν ήταν σε θέση να μειώσει τη διαφορά του από το Ρόσμπεργκ έτσι στη 2η αλλαγή έβαλε τη μαλακή γόμα. Ούτε εδώ άλλαξε τίποτα και καθώς υπήρχε η δυνατότητα ο Ρικιάρντο έβαλε την πολύ μαλακή στον 47ο γύρο ποντάροντας σε μια πιθανή εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας ώστε να αιφνιδιάσει το Ρόσμπεργκ.  Πίεσε ασφυκτικά να μειώσει τη διαφορά που ήταν στα 27 sec και έκανε μερικά θεαματικά περάσματα μαζεύοντας μέχρι και 3 sec στο γύρο.

Μάλιστα στη Mercedes προβληματίστηκαν κάποια στιγμή αν θα έπρεπε να αλλάξουν ελαστικά και στο Ρόσμπεργκ. Δεν το έκαναν όμως αλλάζοντας απόφαση και αφήνοντας το Ρικιάρντο να προσπαθεί να μαζέψει μια μεγάλη διαφορά. O Αυστραλός έκανε ότι μπορούσε οδηγώντας εκπληκτικά όμως αυτό που επιχειρούσε ήταν αδύνατον. Κάτι που φάνηκε γύρο με το γύρο στο τέλος έφτασε στο δευτερόλεπτο πίσω από το Γερμανό αλλά τον πρόλαβε η καρό σημαία. Έτσι διατηρήθηκε και το σερί στη Σιγκαπούρη πλέον επτά από τους εννιά αγώνες τους έχει κερδίσει ο poleman.

 

 

Πιο πίσω δόθηκε μάχη για την 3η θέση ανάμεσα σε Χάμιλτον και Ράικονεν. Ο Βρετανός δεν ήταν στη μέρα του, του έφταιγαν όλα. Αντιμετώπισε πρόβλημα υπερθέρμανσης με τα φρένα της Mercedes διαμαρτύρονταν για την ταχύτητα της επιλεγμένης γόμας, ζήτησε ν’ αλλάξει στρατηγική έκανε ένα πιτ στοπ παραπάνω και τελικά κατάφερε ν’ ανακτήσει τη θέση που είχε χάσει από το Ράικονεν στην πίστα. Ο Φινλανδός στο μέσο του αγώνα πίεσε και κατάφερε να περάσει στα ίσα στην πίστα το Χάμιλτον όμως ο Βρετανός έκανε το μεγάλο comeback αλλάζοντας στρατηγική. Εδώ οι μηχανικοί της Mercedes έπιασαν στον ύπνο αυτούς της Ferrari που άργησαν ν’ αποφασίσουν την αλλαγή ελαστικών στο Ράικονεν ώστε να καλύψουν το Χάμιλτον. Έτσι ο Βρετανός βρέθηκε στο βάθρο μειώνοντας τις απώλειες από το Ρόσμπεργκ.

Ο Φέτελ που εκκινούσε τελευταίος έφτασε ως τον 24ο γύρο με τη μαλακή γόμα. Μετά έβαλε δυο φορές την πάρα πολύ μαλακή και κατάφερε να τερματίσει στην 5η θέση. Εντυπωσιακή εμφάνιση και ανάκαμψη από τον πολυνίκη στη συγκεκριμένη διαδρομή. Ο Φερστάπεν που εκκίνησε άσχημα έδωσε πολλές μάχες για θέση και δυσκολεύτηκε αρκετά σ’ ένα σημείο του αγώνα στην κόντρα του με το Δανιήλ Κβίατ που οδηγεί για την Toro Rosso. Θυμίζουμε πως οι δυο τους άλλαξαν θέσεις μεταξύ τους πριν το Ισπανικό GP.

 

 

Το GP της Σιγκαπούρης θα ξεχαστεί γρήγορα ήταν ένας ακόμη εξαιρετικά προβλέψιμος αγώνας χωρίς πραγματικές μάχες στην πίστα εκτός απ’ αυτή του Χάμιλτον με το Ράικονεν. Ο Ρόσμπεργκ πλέον προηγείται με 8 βαθμούς διαφορά από το Χάμιλτον ενώ απομένουν 150 να μοιραστούν σε 6 αγώνες.

Επόμενος αγώνας το GP της Μαλαισίας στις 2/10.

Συνολικά η τελική κατάταξη ήταν:

 

 

ΠΗΓΗ: newsauto.gr

Related posts

Πόσα εκατομμύρια παίρνουν οι οδηγοί της Formula 1

Abola Team 3

Ken Block… και.. “Need For Speed – No Limits” !

Abola Newsroom

O Φέτελ νικητής στο πρώτο grand-prix της φετινής σεζόν

Abola Team 3