10.4 C
Αθήνα
Νοέμβριος 28, 2020
Abola.gr
AUTO

Η Opel σε ράλι ιστορικών αυτοκινήτων

Η Opel στέλνει συνολικά για συμμετοχή έξι μοντέλα του θρυλικού ιστορικού στόλου της στο ράλι ιστορικών αυτοκινήτων 6ο Bodensee Klassik.

Το ράλι που θα περάσει από Γερμανία, Ελβετία και Αυστρία (4 ? 6 Μαΐου) θα ξεκινήσει από το Bregenz και θα συνεχίσει βόρεια προς το Memmingen και κατόπιν νότια στο Brand.

Τα ιστορικά μοντέλα που θα στείλει η Opel είναι: Νο 11, 1976 Opel Diplomat B V8 μακρύ, Peter K?spert & Roman Kni?ka, Νο 12, 1966 Opel Kapit?n A V8, Jockel Winkelhock & Tim Wilde, Νο 13, 1956 Opel Kapit?n, Harald Hamprecht & Robin Hornig, Νο 14, 1991 Opel Lotus Omega, Stefan Voswinkel & Patrick Munsch, Νο 15, 1966 Opel Admiral A V8, Boris Pieritz & David Hamprecht, Νο 16, 1972 Opel Commodore B GS/E, Dr. Gereon Wischerhoff & Michael Kretzschmar (Νικητής της ειδικής διαδρομής 2016 Opel).

Αναλύοντας το κάθε ιστορικό αυτοκίνητο βλέπουμε ότι το Νο 11 είναι ένα Opel Diplomat με μακρύ μεταξόνιο. Χρησιμοποιήθηκε σαν μία από τις προεδρικές λιμουζίνες όταν ο Αμερικανός Πρόεδρος Gerald Ford επισκέφθηκε τη Γερμανία το 1976. Το Kapit?n V8 είναι το πιο περιζήτητο μοντέλο της A series. Αυτός ο κινητήρας κανονικά προοριζόταν μόνο για τα Admiral και Diplomat. Το Νο 13 είναι το 2/εκατομμυριοστό όχημα που κατασκεύασε η Opel? ένα μπρονζέ /χρυσαφί Kapit?n A από τον Κλασικό στόλο της Opel. Το Νο 14 είναι το ταχύτερο Opel Omega για χρήση στο δρόμο ? ένα σπορ sedan 377 hp κατασκευής Lotus.

Τέλος, το Νο 16, ένα Commodore GS/E 190 hp με εμφάνιση του 1972 coupe βελτιωμένο από την Irmscher και στο οποίο οι Walter R?hrl και Jochen Berger γιόρτασαν μία νίκη κατηγορίας στο Ράλι Monte Carlo. Όλα τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν δημιουργούν ένα συνδετικό κρίκο με την πιο πρόσφατη ναυαρχίδα της Opel το νέο Insignia Grand Sport, που θα εκτίθεται σε περίοπτη θέση. To ?GS? ή ?Grand Sport? είναι ένα παραδοσιακό σήμα της Opel για σπορ εκδόσεις, που έχει ξαναζωντανέψει με το νέο Insignia και δένει με τα αθλητικά προσόντα του νέου μοντέλου. Το Insignia Grand Sport είναι ελαφρύτερο από πριν, διαθέτει ένα οδηγοκεντρικό cockpit, χαμηλό κέντρο βάρους και κορυφαία δυναμική συμπεριφορά, κάνοντάς το ιδανικό διάδοχο των διάσημων προκατόχων του όπως τα Lotus Omega και Commodore.

Ωστόσο, η δεύτερη γενιά Insignia δεν εντυπωσιάζει μόνο με το σπορ χαρακτήρα, τις δυναμικές γραμμές και την αίσθηση ευεξίας που αποπνέει το εσωτερικό ? προσφέρει και τη μεγαλύτερη γκάμα ευφυών τεχνολογιών από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας. Ξεκινά από τους πρωτοποριακούς προβολείς Opel IntelliLux LED matrix και το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης με κατανομή ροπής (torque vectoring), και φτάνει μέχρι καινοτόμα συστήματα υποστήριξης οδηγού και head up display. Επιπλέον, το νέο Insignia διατίθεται με κορυφαία συνδεσιμότητα Opel με ενσωμάτωση smartphone και Opel OnStar, που τώρα περιλαμβάνει υπηρεσία κράτησης δωματίου σε ξενοδοχείο και αναζήτηση χώρου στάθμευσης. Συνολικά, η ναυαρχίδα της μάρκας εντυπωσιάζει με ένα υψηλό επίπεδο ευελιξίας και οδηγικής ακρίβειας, αυξημένη ευρυχωρία με άριστη σχέση αξίας- τιμής (value-for-money), στοιχεία που την καθιστούν μία σοβαρή ανταγωνιστική πρόταση ακόμα και στην premium κατηγορία.

Πηγή: Praktoreio-Sport

Related posts

Formula 1: Θρίαμβος για Χάμιλτον! Καταστροφή για Ferrari

Abola Newsroom

Οι εργαζόμενοι της Fiat απεργούν για τη μεταγραφή του Κριστιάνο Ρονάλντο

Abola Team 2

Formula 1: Ο Χάμιλτον νίκησε τον Ρόσμπεργκ στον τελευταίο γύρο στην Αυστρία (vid)

Ρένος Γιαμπουράς